دنیای اینترنت و شبکه ها

مراجعه نمائید jozvedan.blog.ir برای دانلود جزوات درسی به آدرس وبگاه

دنیای اینترنت و شبکه ها

مراجعه نمائید jozvedan.blog.ir برای دانلود جزوات درسی به آدرس وبگاه

دنیای اینترنت و شبکه ها
آخرین نظرات
نویسندگان

دانلود کاملترین و بی نظیرترین دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی

برای گوشی های سیمبین S60v5 و 3^ UniDicFa 3.0

به جرات می توانیم بگوییم بهترین و بی نظیرترین دیکشنری ساخته شده برای گوشی های سیمبین همین دیکشنری است چرا که تقریبا تمام دیکشنری هایی که برای گوشی های سیمبین قابل استفاده است با فرمت جااوا و Jar می باشد اما می توانید قدرت دیتابیس و ترجمه لغات و زیبایی محیط کار را با یک دیکشنری با فرمت SIS یعنی UniDic تجربه کنید . همان طور که عنوان کردیم نسخه S60v3 از این دیکشنری را قبلا معرفی نمودیم که فقط قابلیت نصب بر روی گوشی های S60v3 و غیر لمسی را دارا بود اما این بار قصد معرفی نسخه تاچ و S60v5 و 3^ از این دیکشنری  را داریم که قابلیت نصب بر روی تمامی مدل های سیمبین جدید یعنی از گوشی های Nokia 5800 و Nokia c6 و C6-01 و N8 و E7 و C7 و 500 و …. که شامل نسخه های Symbian با ورژن  S60v5 و 3^ و به طور کلی تمام گوشی های لمسی سیمبین را داراست .


این دیکشنری حتی قابلیت نصب بر روی سیمبین سونی اریکسون یعنی گوشی های ویواز ( Vivaz ) و ویواز پرو ( Vivaz Pro ) و ستیو ( Satio ) و حتی گوشی Omnia Hd از شرکت سامسونگ را نیز داراست .نسخه کرک شده و کاملا فول از این دیکشنری هم اکنون توسط سایت موبایل ها دات کام در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید آن را از ادامه مطلب دانلود نمایید . از قابلیت های UniDic ، این دیکشنری قدرتمند می توان به قابلیت ترجمه لغات از زبان های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی و دیتابیس فوق العاده قدرتمند ، اشاره کرد .

نکته :  نسخه فول و کرک شده از این دیکشنری قدرتمند برای نصب احتیاج به ساین و هک گوشی دارد که اگر با این موارد و اصطلاحات مشکل دارید پیشنهاد می کنیم به اینجا  و اینجا مراجعه کنید و مطالب را کامل مطالعه نمایید .

نکته :  پس از اولین ورود به نرم افزار پیغام Trial و چند روزه بودن دیکشنری را دریافت می کنید که برای مطالعه راهنمای کرک نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

نکته : نرم افزار حتی  بر روی آپدیت های جدید سیمبین 3^ یعنی Anna و Belle نیز قابل اجرا و استفاده است .

راهنمای کرک نرم افزار : پس از اولین ورود به نرم افزار ار بین گزینه های Trial و Register گرینه Register را انتخاب کنید سپس به صفحه ای می روید که در آن باید در سه ردیف خانه ، شماره سریال وارد کنید که می بایست در هر ردیف 5 بار عدد صفر و به عبارتی 00000 ( 5 تا صفر ) وارد کنید . برای رفتن از یک خانه به خانه بعدی یک بار کلید منوی گوشی سیمبین خود را فشار دهید تا از محیط نرم افزار بیرون بروید دوباره با نگه داشتن کلید Menu به نرم افزار برگردید ، می بینید که به خانه بعدی وارد کردن شماره سریال رفتید .




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۶
سید علی موسوی

نظرات  (۱)

۲۹ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۴۹ ๓คђ๒๏๏๒єђ ๓คђ๓๏๏๔ค๒ค๔เ
ممنون خیلی عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی